RAQAMLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARI VOSITASIDA PEDAGOGIKA FANLARINI O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH

Авторы

  • Odinaxon Jamoldinova A.Navoiy nomidagi Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti
  • Maxfuza Ziyoyeva Qori Niyoziy nomidagi tarbiya pedagogikasi Milliy instituti

Ключевые слова:

bо‘lajak pedagog, kasbiy kompetentlik, raqamli ta’lim, texnologiya, platforma, grafika, infografika, elektron resurs, dasturiy mahsulot, o‘yinga asoslangan topshiriqlar

Аннотация

Annotatsiya

Ushbu maqolada bo‘lajak pedagoglarning kasbiy kompetentligini rivojlantirish, raqamli ta’lim muhitida ishlash jarayoniga tayyorlash masalalari yoritilgan. Raqamli ta’lim texnologiyalarining mazmun-mohiyati, ta’lim jarayonidagi didaktik imkoniyatlari hamda oliy ta’lim muassasalarida о‘qitiladigan pedagogika fanlari misolida raqamli ta’lim texnologiyalaridan foydalanish samaradorligi ochib berilgan.

Аннотация

В данной статье рассматриваются вопросы развития профессиональной компетентности будущих педагогов, подготовки их к процессу работы в цифровой образовательной среде. Сущность цифровых образовательных технологий, дидактические возможности в образовательном процессе и эффективность использования цифровых образовательных технологий раскрываются на примере педагогических наук, преподаваемых в высших учебных заведениях.

Annotation

This article considers the development of professional competence of future teachers, their preparation for the process of work in the digital educational environment. The essence of digital educational technologies, didactic opportunities in the educational process and the effectiveness of the use of digital educational technologies are revealed by the example of pedagogical sciences taught in higher educational institutions.

Биографии авторов

Odinaxon Jamoldinova, A.Navoiy nomidagi Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti

A.Navoiy nomidagi Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti

Ijtimoiy-gumanitar fanlar kafedrasi professori, p.f.d.

Maxfuza Ziyoyeva, Qori Niyoziy nomidagi tarbiya pedagogikasi Milliy instituti

Qori Niyoziy nomidagi tarbiya pedagogikasi Milliy instituti tadqiqotchisi

Библиографические ссылки

1. Ўзбекистон Республикаси Президенти таълим-тарбия соҳаси вакиллари билан мулоқотида сўзлаган нутқи. https://yuz.uz/a/oz/108728.

2. Абаскалова, Н. П., Абдулина, Л. Б., Вербицкий, А. А., Глубокова, Е. Н., Дроботенко, Ю. Б., Завражин, С. А., Мусурманова & Синиsина, И. А. (2014). Образование как целевой ресурс в развитии личности: теория, методология, опыт.

3. Aynisa, M. (2022). Pedagogical technologies-the factor of educational efficiency. Thematics Journal of Education, 7(4).

4. Jamoldinova O. Ziyoyeva M. Ajdodlarimiz ma’naviy merosini dasturiy vositalar yordamida o‘rganishning didaktik imkoniyatlari. Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar (2023 йил № 11). 154-b.

5. Pedagogik faoliyatda raqamli kompetensiyalar moduli bo‘yicha o‘quv-uslubiy majmua. - T.: Oliy ta’lim tizimi pedagog va rahbar kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishni tashkil etish bosh ilmiy - metodik markazi. 2023-y. 57-b.

6. Махкамов, Ш. С. (2024). Инновационных технологий в систему государственного управления как фактор её развития и совершенствования.

7. Rashidov J. Ta’lim jarayonida onlayn platformalardan foydalanish. Metodik qo‘llanma. T.: Sano-standart. 2023. 5-b.

Загрузки

Опубликован

2024-12-18

Как цитировать

Jamoldinova, O., & Ziyoyeva, M. (2024). RAQAMLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARI VOSITASIDA PEDAGOGIKA FANLARINI O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH. SAMBHRAM XABARNOMASI, 1(1), 423–429. извлечено от https://jurnal.sambhram.uz/index.php/JOURNAL/article/view/88