ҲОСИЛА ОЛДИДА КАСР ДАРАЖАЛИ ПАРАМЕТР ҚАТНАШГАН ИНТЕГРО-ДИФФЕРЕНЦИАЛ ТЕНГЛАМАЛАР СИСТЕМАСИНИНГ АСИМПТОТИК ЕЧИМЛАРИНИ ТУЗИШ
Keywords:
Xarakteristik tenglama,, vektor,, matritsa,, asimptotik,, sistema, Characteristic equationAbstract
Annotatsiya: Hosila oldida kasr darajali parametr qatnashgan integro-differensial tenglamalar sistemasining xarakteristik tenglamasi bitta nol oddiy ildizga ega bo’lgan kritik hol uchun asimptotik yechimlar tuzilgan.
Annotation: Asymptotic solutions for the critical case in which the characteristic equation of the system of integro-differential equations with a fractional parameter before the derivative has one zero simple root are constructed.
АннотацияПостроены асимптотические решения для критического случая, когда характеристическое уравнение системы интегро-дифференциальных уравнений с дробным параметром перед производной имеет один нулевой простой корень.
References
1. Алишев А., Алишев Ш., А. Оддий дифференциал тенгламалар системасини асимптотик интераллаш.-Т.: “Фан ва технология”, 2016, 260-б.
2. Фешенко С. Ф., Шкиль Н.И., Николенко Л.Д. Асимптотические методы в теории линейных дифференциальных уравнений.-К.: Наукова думка; 1966, 252-с.
3. Метропольский Ю.А. Проблемы асимптотической теории нестационарных колебаний.-М.: Наука, 1964, 432-с.
4. Alishev, S. A., & Alishev, A. A. (2023). WORKING WITH STUDENTS'INFORMATION USE OF METHODOLOGICAL FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF COMPETENCE. In АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ СОВРЕМЕННОЙ НАУКИ (pp. 253-255).
5. Alishev, S. A., & Alishev, A. A. (2022). FORMATION OF STUDENTS'COMPETENCE TO OBTAIN INFORMATION USING INTERNET RESOURCES. In ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА СОВРЕМЕННОЙ НАУКИ (pp. 128-130).
6. Sharipov, S., & Abdusaidov, S. (2024, March). Actual problems and solutions of mathematical competence development in future engineers. In American Institute of Physics Conference Series (Vol. 3045, No. 1, p. 040033).
7. Bobobekov, S., & Raxmonkulov, F. (2021). O ‘QUVCHILARNI MA’LUMOTLARNI DESHIFRLASH ALGORITMINI QO ‘LLASHGA O ‘RGATISHNI SODDALASHGAN USULI. Academic research in educational sciences, 2(5), 639-649.