ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В СТРУКТУРЕ СОВРЕМЕННОГО ФИЛОЛОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Keywords:
axborot texnologiyalari, o'qitish, filologiya, tilshunoslik, adabiyot, tarjima, adabiyot tarixi, folklorshunoslik, onlayn platformalar, raqamli vositalar, matn korpusiAbstract
Zamonaviy ta’limni axborot texnologiyalarisiz tasavvur qilib bo‘lmaydi. Bu, ayniqsa, filologiya fanlarini o‘qitishda aktual mavzu hisoblanadi, chunki aynan ushbu texnologiyalar o‘quv jarayonlarini sezilarli darajada boyitadi, uni yanada interaktiv va o‘rganish uchun qulay qilish imkonini beradi. Ushbu maqolada, axborot texnologiyalari “Til va adabiyot” fanlarini o‘qitishga qanday ta’sir ko‘rsatishini, shuningdek, o‘qitish samaradorligini oshirishda uskunaviy vositalar va usullardan foydalanish nechog‘lik zarurligi ko‘rib chiqilgan.
References
1. Беспалько В.П. Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тысячелетия) /В.П. Беспалько. М.: Изд-во МПСИ. – 2008. – 352 с.
2. Вылегжанина Е.А., Мальцева Н.Н. Использование информационно-коммуникационных технологий в образовательном процессе // Актуальные задачи педагогики: материалы VI Международной научной конференции, г. Чита: Молодой ученый, 2015. 4–6 с.
3. Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании. М.: Издательский центр «Академия», 2003. – 192 с.
4. Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учебное пособие для студентов педагогических вузов и системы повышения квалификации педагогических кадров. М.: Изд. центр «Академия», 2000. – 272 с.
5. Abdug'aniyev, B. (2020). Анализ инструментов расследования цифровой криминалистика. Архив Научных Публикаций JSPI.
6. Махкамов, Ш. С. (2024). Инновационных технологий в систему государственного управления как фактор её развития и совершенствования.